Despre Noi Pristyl Roman

Tel: 0722.862.442; 0762.322.622; 0747.477.390
Română

Despre Noi

Pristyl Roman este o companie care oferă servicii de transport public local și interurban în municipiul Roman, județul Neamț. Compania a fost înființată în anul 2003 și are o flotă de peste 50 de autobuze.

În ceea ce privește transportul public local, Pristyl Roman operează 11 linii care acoperă toate cartierele municipiului Roman. Cursele sunt operate cu autobuze moderne, dotate cu aer condiționat și wi-fi gratuit. Prețul unui bilet este de 2 lei pentru o călătorie simplă și de 4 lei pentru o călătorie dus-întors.

În ceea ce privește transportul interurban, Pristyl Roman operează curse către următoarele destinații:

• Bacău
  • Brăila
  • Constanța
  • București

Cursele sunt operate cu autocare moderne, dotate cu aer condiționat și scaune confortabile. Prețul unui bilet variază în funcție de destinație și de clasa de confort.

Pristyl Roman este o companie care oferă servicii de transport de calitate, la prețuri accesibile. Compania este preocupată de satisfacerea nevoilor clienților săi și de asigurarea unei experiențe de călătorie plăcute.

Iată câteva dintre avantajele serviciilor oferite de Pristyl Roman:

• Flotă modernă de autobuze și autocare
  • Curse regulate și la timp
  • Prețuri accesibile
  • Personal amabil și profesionist

Dacă sunteți în căutarea unei companii de transport de încredere, Pristyl Roman este o opțiune excelentă.

Călătorii despre noi

27 Jul 2024
Emanuel Manolache
Manuela
Mă declar mulțumită de toate serviciile firmei dumneavoastră. Amabilitatea, răbdarea și bunul simț sunt la cote ridicate. Vă mulțumesc, recomand.
Ofrim Radu
Am ajuns în stație la 18, 20 deoarece aveam cursa la ora 19.A ajuns la ora 20!!! Am fost pe punctul de a renunțat, mai ales că șoferul nu răspundea la telefon .Nu era normal sa fim anunțați de intarziere?
Roxana Serban
Calatoria a fost ok in mare parte insa personalul a fost oribil. Intr-o pauza am mers la toaleta si era cat pe ce sa fiu lasata in urma, apoi cand am ajuns in Braila soferul nu a oprit la statia mentionata in rezervare asa ca l-am rugat daca ma poate lasa acolo sau in alta parte. Rugamintea mea a fost intampinata cu multa lipsa de respect, batjocora si sarcasm. Soferul a fost extrem de nepoliticos si nerespectuos pt ca m-am rugat sa ma lase l-a statie OMV si nu pe marginea drumului oriunde si mai ales ca se lasase seara si calatoream singura. A fost o experienta oribila, rar mi-a fost dat sa vad atata lipsa de respect fata de o femeie si lipsa de compasiune. Am plecat plangand. Nu am sa mai folosesc niciodata serviciile acestei companii.
Ingrid Rădulescu
Cantaragiu andreea
Vreu sa fac reclamației șoferului care a întârziat am ajuns în galati la 14:15 care trebuia sa ajungă la și 13:30 altădată sa știți când e pe tura sa ma anutati am avut programare la doctor și din cauza domnului șofer am pierdut programarea nu se procedează asa și pauza la hanul conchi se face de 30 de min nu 45 de minute
Galeru Denis
Anonim
Civilizatie, confort, punctualitate .
Bratu Irina
Popescu Silviu
25 Jul 2024
Totul OK
Am fost foarte mulțumit de toate serviciile oferite!
25 Jul 2024
Anonim
A avut o întârziere de aproximativ 2 ore.
Ofrim Radu
A întârziat o ora și nu a catadicsit sa ne sune.Jenant.
Negoita Ion
Tarasa Daniela
Actualizarea datelor privind legăturile din Onești către Slănic Moldova
Iftimia
ALEXANDRINA OPRISANU
23 Jul 2024
Cristian Cruceru
Vedeti ca Soferul are dreptate, nu va mai certati cu el, i-a zis acelei persoane tot ce a trebuit si persoana reapectiva a coborat din autobuz.Soferul de pe cursa Cluj-Adjud din 22.07 este un on foarte bun la suflet si o sa ajunga in rai, nu ca voi
Artimon Andreea
Precizati inainte traseul !!!! Am mers jumate de tara ca sa ajung din Cluj la Botosani, in loc sa fac 8h/8h:30, am facut 13h. Mentionati traseul ca nu avem de unde sa ghicim!!!!